3 Şubat 2018 Cumartesi

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 7.8.9.10.11. GÜN VE EZGİSSİMO ŞUBAT RADYOSU


Şubat geldi hoş geldi. Dilerim hepimiz için renkli capcanlı bir ay olur.
Güzel İzmir'imden döndüm. Babamın ameliyatı için gitmiştim, şükür herşey yolunda geçti, aklım kalmadan geri döndüm. Ama sanmayın ki meydan okumamı aksattım. Çok çalışkandım, motiflerimi yaptım sadece fotoğraf çekemedim.
11. güne kadar olan motiflerin fotoğrafları ve  motif tarifi linkleri hazır.

Bu arada büyüdük, kocaman bir grup olduk meydan okumada.. Benimle birlikte 40 kişiyiz :)
Sevgili Zeynep #200daysofgrannysquare fikrinden sevgili Semra'ya -kendisi elişi kraliçesidir @smilenaworld- bahsetmiş o da bu meydan okumaya katıldığını duyurunca bir anda bir sürü kişi bana ulaşmaya başladı ve fikir çok sevildi...
İlk fırsat bulduğumda güzelce bir liste yapayım diyorum, ilerleyen zamanlarda da sizden gelen fotoğrafları paylaşmak istiyorum. Yavaş yavaş acelemiz yok :) Eğer instagramdan fotoğraflarınızı paylaşacak olursanız #200daysofgrannysquare yazmayı unutmayın:)




Meydan okumayı daha yeni keşfettiyseniz bugün 13.gün. Motiflerin fotoğraflarını hemen çekemiyorum o yüzden fotoğraflar geriden geliyor :) Daha detaylı bilgi için meydan okuma yazımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Bu projenin sanırım en çok sevilen tarafı kendimize vakit ayırıp güzellikleri düşünmek. İster güzel bir anı, ister gelecekte mutlu bir hayal.

Başta sorular geldi nasıl 200 motif bulunur ya da nasıl birleştireceğiz diye. Paniğe gerek yok! Bir yola çıktık ve yol bizi zaten götürecek. Pinterest gibi bir ansiklopedi varken sırtımız yere gelmez :)  Sonuna geldiğimizde de eh onu da artık o gün düşünürüz nasıl birleştiririz diye.

Benim motiflerden denemek istediğiniz olur diye kaynağını her zaman eklemeye çalışacağım.
Paylaşmak güzeldir :)

Motif fotoğraflarına ve kaynaklarına geçmeden önce, yollardayken bol bol müzik dinledim ve şubat ayı için bir müzik listesi hazırladım. Belki motifleri yaparken bir kaç yeni müzik keşfetmek istersiniz ya da belki hayallerinize bir soundtrack olur bu şarkılar.

Dinlemek isterseniz burada;  ezgissimo şubat ayı radyosu

Gelelim motif tariflerine, fotoğrafları gün sırasına göre ekledim.

7. Gün : İsimsiz

8. Gün : Granny Heart 

9. Gün : Flower Power Square 

10. Gün : Victorian Lattice Square 

11. Gün : Traditional Granny Square 

Devamı gelecek, sevgiyle kalın..
Mutlu haftasonlarınız olsun :)

Meydan okumanın diğer motifleri için bu yazılara bakabilirsiniz,

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 1. GÜN 
BİR MİM VE "200 DAYS OF GRANNY SQUARE 2.3.4.5.6. GÜN










19 yorum

  1. Ne güzel motifler bunlar... Birleşince harika bir şey çıkar ortaya. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :) İnşallah bakalım :)

      Sil
  2. Öncelikle babanıza çok geçmiş olsun ...motiflerde çok güzeller gerçekten emeğine ellerinize sağlık❤ canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, geçiyor şükür..
      Sevgilerimle, motifleri beğendiğine sevindim

      Sil
  3. Babanıza çok geçmiş olsun , ailemiz bizim her şeyimiz onlara bir şey olmasın!
    Gelelim “ meydan okumaya “ Ayarı kaçık bir insan olarak granny yeleğimin ön patını bir günde ördüğüm için kolum sızım sızım sızlıyor , maalesef sizi izlemekle yetineceğim 🤷🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aile birtanedir..
      Ahhh o kol ağrısı yok mu geçen beni de yokladı, durdum birkaç gün. Korktum. Yavaş yavaş. Ben paylaştıkça bize destek olursunuz o zaman :)
      Kocaman sevgiler

      Sil
  4. Ezgicim baban için çok geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim. Meydan okuma gümbür gümbür devam ediyor, çok güzel bir iş başlattın, keyifle örmeye devam ediyorum iyi ki katılmışım diyorum, motiflerin yine şahane, ellerine sağlık, yeni haftan güzel olsun.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım çok teşekkür ederim, geçiyor şükür. Hem de ne gümbür gümbür. Valla ben bazen herkese yetişemiyorum :) Çok güzel kalabalık olmak, kim ne sordu ne yazdı bende hatlar yandı :)
      Mutlu günler olsun

      Sil
  5. Babacığın için acil şifalar diliyorum, geçmiş olsun sevgili Ezgi..
    Motiflere gelince, vallahi ne demeli ne yapmalı da bu görsel şölenin keyfini anlatabilmeli, bilemiyorum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :)
      Çoook tatlısın, teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

      Sil
  6. etkinlik ciciş devam ediyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook ciciş, bi dolu çılgın örenbayan :)

      Sil
  7. Motiflerin görsellerine baktıkça içim açılıyor :-)

    YanıtlaSil
  8. Rengarenk ne güzel motifler...

    YanıtlaSil
  9. Semranın katıldığını instagramda ben de fark ettim. Şenlendi iyice dedim hatta :))
    Şahane işler çıkacak çok eminim ♥

    Bu arada babacığına geçmiş olsun diyorum Ezgicim. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim baya şenlendi yetişemiyorum insanlara :) Bence de çoook renkli şeyler çıkacak ortaya :)

      Çok teşekkür ederim, geçiyor şükür daha iyi..
      Öpüyorum seni çoook çok

      Sil
  10. Çok teşekkürler Tülin'cim

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.