22 Ocak 2018 Pazartesi

MEYDAN OKUMA BAŞLATIYORUM " 200 DAYS OF GRANNY SQUARE "


Gün eldeki yünleri değerlendirme günü.
Bir battaniye hayal edin. 200 tane farklı motiften oluşsun. Her güne bir motif, dilediğin rengi seç, motifler farklı boyda olsun ne farkeder. Birleştirirken bir yolunu bulursun.

Ben kendi kendime bir meydan okumaya (challenge) kalkıştım.
Adını da 200 days of Granny Square koydum.

Dünyada bir çok kişi böyle şeyler denemiş, sonuçlar muazzam.

Peki ne yapacağız?
Her gün kahve ya da çay yanında bir nefes molasında farklı bir motif yapacağız. Her motifi yaparken ya güzel hayaller kuracağız ya da eski mutlu bir anımızı düşüneceğiz. Parçaları birleştirdiğimizde mutluluğumuz katlanacak. Sonunda belki altında sıcacık ısınırız ya da ihtiyacı olan birine veririz onu ısıtır ya da ürünlerinizi satıyorsanız bu battaniyeyi satıp bağış yapabilirsiniz. Mutluluğumuzu başka birini mutlu ederek daha da arttırırız.

Bu kadar motifi nereden bulacağım derseniz ; o kadar güzel bloglar var ki ücretsiz motif tarifleri var, dilerseniz kendiniz uydurduğunuz bir tarifi yapabilirsiniz ya da benimle bu meydan okumaya başlarsanız, karşılıklı motiflerimizi paylaşırız.
Kısacası istedikten sonra bir şekilde yaparız.

Bu meydan okumayı instagram ile aynı aynda yürütmeyi hedefliyorum. Oradan da takip etmek isterseniz hesabım : @ezgissimo 
Her gün fotoğraf ve motif paylaşabilmeyi umut ediyorum. Ama yoğun olabilirim, motifleri yapıp bir kaç günlük toplu yazı olarak koyabilirim bloga. Özgürüm, özgürsünüz.

TEK KURAL GERÇEKTEN İSTEMEK VE 200 GÜN BOYUNCA HER GÜN FARKLI BİR MOTİF YAPMAK ! 

Ben varım, benimle bu yolculuğa çıkmak isteyenler bana yorum yazarak ya da mail atarak katılabilir. Neler yaparız konuşuruz.
mail adresim : ezgitandogan@gmail.com

Güzel olacak,
sevgiyle kalın

Bir kaç örnek fotoğraf koyuyorum ki sonucun nasıl güzel olabileceğini hayal edelim. Fotoğraflar alıntıdır ve üzerine tıkladığınızda sizi kaynağına götürecektir. 
















44 yorum

  1. Ayy ne güzel meydan okuma bu böyle :). Keşke bilsem de katılsam ama maalesef. Yine de yapanları ilgiyle ve özenerek takip edeceğim :). Sonucu merakla bekliyorum <3. Şimdiden elinize sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh komşu olsak ben sana hemencik gösterirdim :) Bakalım sonucu merak ediyorum :)

      Sil
  2. ya ben bunu hep instagramda görüp özenip bir türlü cesaret edemiyordum, başlayabilirim sanki şimdi. ne zaman yapıyoruz ilk motifi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başlarsın çok da güzel olur ne dersin ? Bu akşam başlayabiliriz mesela. Ben akşam başlıyorum ilk motife :)

      Sil
  3. Patchwork örgü gibi bir şey değil mi? Çok güzel, hedef, zaman planlaması her şey var, yaşa Ezgi.Ancak şu var bir motifi zor yapanlar (Kim acaba?) 200 taneyi nasıl yapar? Uydurmak olabilir mi acaba, hem dıy dünyasına yeni tasarımlar eklenir, tarifi mümkün olmayan:)
    Meydan okumak hep böyle yapıcı yapılsa keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Farklı farklı motifler. Mantık patchwork :) Bence süper olurdu sen de katılsan :)

      Sil
  4. Çok güzel, amaçsızca sürekli öresim var. Ama yeni ve karmaşık şeyler öğrenmeye de üşeniyorum. En iyi bildiğim şeylerden biri bu granny square. Ben varım yani:) Sadece belki battaniye değil de başka bi şey yapabilirim. Kısmet bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika çok sevindim :) 200 günlük yolculuğumuza hoş geldin. Arada bana fotoğraf yollarsan blogda paylaşmak isterim :)

      Sil
  5. Bayıldımm. Son zamanlarda ne yapıyorsam, sürekli bahçeli bir evde ağaçların altına oturmuşum, omuzlarımda örtü öyle görüyorum kendimi ve bu beni çok rahatlatıyor. O zaman bu battaniye o beni saran örtü olsun. Kimbilir belki bir zaman o bahçeli evde olur. Teşekkür ediyorum yeni bir enerji verdin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte tam da bu hayal niyeti ile başlamak en güzeli.. Harikasın :) Hadi o zaman 200 günlük maceramız hayırlı olsun :)

      Sil
  6. Ayy çok güzel bir düşünce cankm çokta güzel olur :) ama acaba ben ip bulabilirmiyim burda :) 🤗💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bulduklarınla başlasan devamı gelir diyorum :)

      Sil
  7. Ben varım Ezgicim bir türlü adapte olamadığım örgü işime heyecan ve farklılık katacağı kesin, şimdiden farklı motifler araştırmaya başladım sendeki örneklerde çok güzel, hadi başlayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım, çok mutlu oldum sen de varsın diye. Çok güzel bir macera olacak 200 gün :)
      Örnekleri paylaşırız da birbirimizle, arada bana toplu motiflerinin fotoğraflarını yollarsan blogda paylaşırım da. Eğlenceli olur diye düşünüyorum :)
      Haydi kolay gelsin ❤️❤️

      Sil
  8. fotolar çok renkli ve hoş. ay kolay gelsin vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım deep çok renkli ve enerjik bir meydan okuma olacak galiba :)

      Sil
  9. Hiç elimden gelmez, oysa ki yapanlara ne cok özenirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gelir bir şekilde başlamak lazım :)

      Sil
  10. Yazıyı okuyup örnekleri görünce resmen gözlerimden kalpler çıktı😍😍😍😍😍 istiyorum,ben de varım🤗💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim sen de varsın diye :) Harikasın!! Sonuç için çoook heyecanlıyım :)

      Sil
  11. Çok güzel görünüyorlar... Hele şu sondan ikincisine aşık oldum resmen. Keşke becerebilseydim, ben de katılırdım etkinliğe... Bir gün öğrenirsem umarım yaparım ben de... :) Çok kolay gelsin şimdiden, mutlu zamanlar geçirin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öğrenmeni tavsiye ederim, pişman olmazsın :) Bakalım bunun sonucunda kimbilir nasıl battaniyeler çıkacak :)
      Teşekkürler

      Sil
  12. Çok güzeller yaa... Ben de sonuçları merakla bekliyor olacağım.:)

    YanıtlaSil
  13. Bu aralar yeni işlere başladım. Aklım ise seninle motif örmekte. Bende 365 güne bir motif diye bir e-posta vardı. Motifleri de veren. Bulursam göndereyim, fikir olsun :)
    Kolay gelsin Ezgi ve yol arkadaşlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülincim gönüller bir olsun. Eğer bulabilirsen ve mail atarsan çok mutlu olurum. Tabii çok işe yarar. 200 motif nasıl bulunur yoksa :)

      Sil
    2. Ya evet bu 365 günlük maili bana da yollayabilir misiniz aceba bulursanız:) HEr güne farklı bi motif olması gerektiğini fark etmemişim ben, bildiğim şeyi farklı boylarda yaparım diye düşünmüşüm. Çelıncı çok yanlış anlamışım yani:) Dün internetten yeni bi motif denedim zevkli geldi. Yeni motiflere açığım artık. Maili bulursanız ben şurdayım: jjamessever@gmail.com Hepimize bol motifli, renkli günler:)

      Sil
  14. Görsellerin hepsi çok güzel. el işini becerebilseydim ben de katılmak isterdim ama sizi izlemekle yetineceğim. Kolay gelsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler o zaman takipte kalın ;)
      Sevgilerimle

      Sil
  15. İçim gitti Ezgi ♥ Parmağımda bir sıkıntı var o sebeple bir süre elişi yasak bana. Hoş sanki çok yapıyormuşum gibi :) Sizi zevkle takip edeceğim ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem'cim, geçmiş olsun dilerim çabucak geçer. Şu aralar benim de bileğimde azıcık ağrı var umarım geçer.
      Çok sevinirim takip edersen.
      Sevgilerimle

      Sil
  16. Ezgi bu harika bir fikir, çok eğlenceli olacağına eminim :)
    Ay belki ben de katılabilirim hemen yetişebilir miyim bilmiyorum ama içim coştu bile şimdiden, katılamasam da izlemek bile harika olacak :) Çok heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim bence katılmalısın.. Çok mutlu olurum inan :)

      Sil
  17. Vallahi bana da bi heves geldi ama. Bilmem bu heves gerçeğe dönüşebilir mi ki?
    Evet evet ben de meydan okuyorum, ben de varım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ben bayağı bi heyecanlandım, bloğumda da duyurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bu arada hoş geldin :) Çok sevindim katılımın için :) Paylaşımın için de çok teşekkürler

      Sil
  19. Yaaa harika bir meydan okuma . Çok yapasım geldi ama ben çalışıyorum . Akşamları da anca evin işlerini yapıyorum . Blogdu instagramdı derken yoruluyorum . 😂😂 Meydan okumaya katılamam ama belki iş hayatına biraz daha alıştığımda ben de bir şeyler örmeyi deneyebilirim . Yapacağınız güzel örgüleri merakla bekleyeceğim . Kocaman sevgiler . 😊🌸💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :) Ben de çalışıyorum ama olsun istedikten sonra bir yarım saatcik ayırmak beni mutlu ediyor :)
      Ama kesin dene bir gün. Resmen terapi :)

      Sil
  20. Ne kadar da güzel duruyorlarr! Ben örgü örmeyi hiç bilmiyorum ama bu o kadar güzel bir fikir ki anneme söyleyeceğim belki o yapar ve bitince de ben kullanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi fikir seninki :)

      Sil
  21. Buraya Hayat Cıvıltısı'nın paylaşımından geldim, iyi ki de geldiiim :) Hepsi birbirinden güzel cıvıl cıvıl. Çok isterdim katılmayı ama çoook yoğunum. Ama fırsat bulursam mutlaka deneyeceğim. Takipteyimmm. Ellerinize, emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman :) Çok teşekkür ederim. Olsun gönüller bir olsun, sen de bakarsın sonuçlara :)

      Sil
    2. geç kalan tek ayak üstünde bekleyecekse haniii...ayy ne bileyim içimi kıpırdattın yine Ezgi kızımmmm

      Sil
  22. Merhaba ben de katilmak istiyorum. Hemem katilayim hemen yetiseyim size. Heyecanladim simdi ��

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.