8 Şubat 2018 Perşembe

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 12.13.14.15.16.17. GÜN VE 5 KONUK


Benim Aysel Gürel'den hallice olan durumum her gün daha da renklenirken, meydan okuma da bomba gibi devam ediyor, katılan arkadaşları daha iyi tanımak ve tanıtmak için onlara birkaç soru soruyorum. Daha ulaşamadıklarım var, yavaş yavaş. Kalabalık olduğumuz için peyderpey yayınlayacağım konuklarımı.
Tabii ki sorduğum soruları ben de yanıtlayacağım ki haksızlık olmasın.

Herkes çok tatlı ve istekli, beni nasıl motive ediyor bu tahmin edemezsiniz. Ama bazen de katılanlar çok olduğu için organize etmekte zorlanıyorum. Kim hangi motifi yaptı biraz geriden takip ediyorum.

Neyse sonuç olarak uzun bir yol var önümüzde, daha çoook motif var paylaşılacak. Önce motiflerimden bahsetmek istiyorum.



Fotoğraflarını gün sırasına göre koyuyorum, beğendiğiniz olursa diye motiflerin linklerini hep eklemeye çalışıyorum. Kopya serbest anlayacağınız :)
Bu motiflerin hepsinde benden bir parça var. Birşeyler değiştirdim ya büyüttüm ya da yanlış yaptım sökmemek için ani çözümler yarattım. Aslında sökebilirdim ama yanlışımı kabul etmek istedim, kusurlu şeyler güzeldir bazen :)

Neyse sonuç olarak ister motif tarifinden yapın, isterseniz benim fotoğraflara bakın modeli çıkarın, nasıl kolay gelirse.


12.gün : Ret's flower square 

13. gün : Solid square 

14. gün : Peruvian

15. gün : Ezgicik koydum adını (hata yaptığım bir motifi kendime göre uyarladım)

16. gün : Circle Crochet Square 

17. gün : Flower Granny (Simply Crochet dergisinden)









O zaman kendimi tanıtarak başlıyorum.

Ben Ezgi, müzisyenim senfoni orkestrasında fagot çalıyorum. Bütün renkleri severim ayırt edemem ama bana güneşi hatırlattığı için en çok sarı rengini görmeyi seviyorum. En sevdiğim yemek zeytinyağlı taze fasülye ve peynir-ekmek-domates. Eğer şu an birşeyleri değiştirme gücüm olsa dünyadaki bütün çocukların mutlu olmasını, karınlarının tok olmasını ve sağlıklı olmalarını sağlardım. Eğer onlar mutlu olursa umut hep varolur. Kendi sorduğum ama cevaplarken de en çok zorlandığım soru :  kendimi üç kelime ile anlatacak olsam; neşeli, renkli ve azimli derdim :)


    Derya'nın motifleri

Sevgili Derya şöyle tanıtmış kendini ;

"Adım  Derya :) son işim ev hanımlığı, yaklaşık 11 yıl önce çalışmayı bıraktım laboratuvar teknisyeniydim. En sevdiğim renk seneden seneye değişiyor şimdiki rengim kırmızı, yemek olarak da mantıyı çok severim.Bana bir şeyleri değiştirme gücü verselerdi ilk değiştirmek istediğim şey ne olurdu? cevaplaması çok zor değişmesi gereken çook şey var bana göre :) kendimden başlardım.Kendimi üç kelime ile anlatırsam; gereksiz ölçüde duygusal, düzenli ve biraz da hayalperest biriyim.Bu projede beni etkileyen şey, en sevdiğim işte yani örgüde aynı sevgiyi paylaşan insanlarla, birlikte hareket edilen bir projenin parçası olma fikri beni çok etkilemişti."


Semra'nın motifleri

Sevgili Semra, herkes onu instagramda @smilenaworld olarak biliyor. Onun bize katılması sonucu bir çok kişi #200daysofgrannysquare den haberdar oldu. Büyümemize katkısı büyüktür... 

Semra'yı tanıyalım şimdi; Adını ve işini sormuştum, "Semra Bayrak, Örenbayan :)" demiş.En sevdiği yemek zeytinyağlı sarma ve enginar dolmasıymış. En sevdiği renk: "galiba sarı, ama kırmızı, mavi ve yeşil de severim, sanırım renk aşığım tüm canlı renkleri severim mor hariç" demiş :) Son soru şuydu; bu projede seni etkileyen ne olurdu ? diye sormuştum. Şöyle cevaplamış "Ben çok sabırsız tez canlı biriyim, sabrımı sınamak istedim galiba ee bir de proje sahibi böyle tatlı olursa " demiş :) 


Hayat Cıvıltısı'nın motifleri
Hayat Cıvıltısı'nı tanıyalım; 

"Merhaba, ben Hacer; namıdiğer Hayat Cıvıltısı :) Şu sıralar ev hanımı olan bir edebiyat öğretmeniyim. Net çizgilerim yok bu yüzden bir konuda tek bir 'en'im olmuyor. En sevdiğim renk tek değil mesela. Siyah, sarı, mavi, gri en'lerin başında geliyor. Yemek yapmayı da yemeyi de çok seviyorum...Tavukla yapılan her yemek beni mutlu eder, pek severim kendisini...Fast food tarzı yiyecekler hep caziptir benim için...Bana bir şeyleri değiştirme gücü verselerdi bu hayatta ilk olarak paranın gücünü yok etmek isterdim..Zira her zorluğun, mutsuzluğun, kötü olayların altından kendisi çıkıyor...Kendimi anlatacağım üç kelime: panik, duygusal, eğlenceli :) Bu projede beni etkileyen hem sınırlı hem sınırsız olması oldu. 200 gün, günde bir motif sınırı;renk model sınırsızlığı çok cazip geldi. Bir de sen oldun tabiki, yaptığın işler çok güzel ve zevkli görünüyordu:) Teşekkür ederim... Sevgiler..."


Yasemin'in motifleri

Yasemin, Bir tutam karınca olarak biliyoruz onu, ne de güzel anlatmış kendini; 
Merhaba,"Ben Yasemin. Peki kim bu Yasemin? Nachnuch Bags'ın tasarımcısı, en sevdiği yemeği, sevdiği diğer yemekle haksızlık olmasın diye söyleyemeyen, mor renk ile arasında derin bir gönül bağı barındıran, bir şeyleri değiştirme güçü olsaydı eğer ilk olarak yaşadığı dönemi değiştirmek isteyen (çünkü 2999 yılını görmek istiyor), eğlenceli, biraz kırılgan ve küçük şeylerden mutlu olmasını bile biri.200 days of granny square projesinde beni etkileyen şey ise, tamamen yaratıcılığımı kullanabilceğim bir etkinlik olması. Renklerle oynamayı ve onları bir araya getirerek ruh halimi yansıtan ürünler tasarlamayı seviyorum. Ve buradan bakınca bu etkinlik tam benlik gibi duruyor."



Oceannekızsevgisi'nin motifleri 

Sevgili Özlem, daha önce ona teklif edilmiş mimlere cevap vermeyi tercih etmediği için, eğer bu soruları yanıtlarsa diğer arkadaşlara haksızlık edeceğini düşündüğünden bizimle sadece fotoğraflarını paylaştı. 



Devam edecek... 
Sevgiyle kalın. 




28 yorum

  1. Harika bir yazı olmuş Ezgi. Emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teekkür ederim Yasemin'cim.
      Sevgiler

      Sil
  2. Motifler çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Yazı ve görseller çok güzeldi Ezgicim ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya'cım.Sizin motifler de şenlendirdi yazıyı :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel olmuş canım teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
  5. Hep yazılar çok güzel hemde motifler ellerinize yüreğinize sağlık ❤😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Sizin de zaman ayırıp yorum yapan ellerinize sağlık :)

      Sil
  6. Renkler,motifler, herşey çok güzel. Tıpkı sizin yüreğiniz gibi. Katkıda bulunanların ellerine, yüreklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  7. Harika gidiyor projen, takipdeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim desteğin için teşekkür ederim. Nasıl motive etti bilsen :)

      Sil
  8. Becerebilsem ben de katılırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şahane olurdu Semi, yapamayacağın birşey değil de. Vakit ayırmak lazım..
      Sevgilerimle

      Sil
  9. Ne güzel işler çıkartıyorsunuz hepiniz. Heryerden mutlu mutlu izliyorum ♥
    Bu mini anketimsi tanıtım da şahane olmuş üstelik :)

    YanıtlaSil
  10. her şey güzel de senin sevimli anlatışın bir başka güzeeel cheryyyy :)

    YanıtlaSil
  11. wow amazing..!! these all realy beautifull,such a pretty sharing dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    YanıtlaSil
  12. Her motif ayrı güzel olmuş . Etkinliğe katılan arkadaşlara başarılar diliyorum merakla sonucu bekliyorum . 😂 Çok hevesleniyorum da belki bir ara küçük bir şeyler başlarım ben de . 😊 Hadi bakalım çok çok güzel örgüler yapın da ruhumuz renklensin . 😊🌸 Kocaman sevgiler . 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başla ilk vaktin olduğunda çünkü terapi gibi birşey, vaktim yok ki diyor insan ilk ama yaptıkça yapasın gelecek, adım gibi eminim :)
      Renkli günlerin olsun
      Sevgiler

      Sil
  13. Ya ne harika bir proje bu, diğer meydan okuyucuların da cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum. Eline sağlık :). Çok güzel bu meydan okuma ya <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mübeccel, sevdiğine çok seviniyorum :) Çok teşekkür ederim.. Sonuçlar için herkes çook heyecanlı

      Sil
  14. Bakmaya doyamaz ki insan bunlara :)
    Hele senin anlatımın yok mu, nasıl güzel nasıııl :)
    Katılanları izlemek, hem burada hem instagramda, ayrı keyif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengarenk değil mi ama :) İnsana iyi geliyor neşeli neşeli :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.