28 Haziran 2017 Çarşamba

NELER YAPIYORUM ? / WHAT AM I DOING?






Merhaba,

bir sonraki yazı Barselona olacaktı ama hala daha fotoğraf seçme işini tamamlayamadım ve aynı anda o kadar çok iş yapmak istiyorum ki anlatamam. Kafada milyon fikir baloncuğu :)
Neler mi yapıyorum?







Dikişte kendimi geliştirmek istiyorum bu yaz ama kumaşları sevmeye doyamadığım gibi kesmeye de kıyamıyorum. Ama bir yerden başlamam lazım.
Öyle güzel kumaşlar buldum ki İspanya'da tam istediğim renkler, biraz vintage etkisi var. Hele o çanta metalleri yok mu ?






Annem için başladığım kırlent bitmek üzere, mavi tonlarında tam yazlık yer için. Bitsin şöyle güzel bir şekilde fotoğraflayım ve tüm motifi güzelce anlattığım bir yazı yazmak istiyorum. Umarım en yakın zamanda başarırım..






Bir de akşamları çerez niyetine, rengarenk karecikleri yapıyorum. Ondan da şahane bir fikrim var, bitsin hemen yayınlayacağım.


Carl Sagan - Kozmos'u okuyorum.
Bol bol Jamie Oliver ve Gennaro Contaldo'nun yemek videolarını izleyip yapmayı deniyorum.
Game of Thrones 'u heyecanla bekliyoruz.
Şu sıra dizi olarak American Gods izliyoruz, çok iyi ama diziyi yapanların ve kitabı yazan Neil Gaiman'ın kafasının bi milyon olduğunu düşünüyorum.
1960 müzikleri dinliyorum şu sıra ama bu şarkıyı bayılarak dinliyorum..  Francoise Hardy - le temps de l'Amour .
Her gün on bin adım atmayı başarmaya çalışıyorum.
Onun dışında gerisi yaz, çiçek, böcek, güneş, güzellik...

Sevgiler benden...





28 yorum

  1. Bunlar ne tatlı şeyler böyle!! Fotoğraflarına da bayıldım 😍
    Evet Game of Thrones için hazırız, hatta fazlasıyla hazırız. Başlasa da izlesek artık!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet bir an önce başlasın fragmanlarını izledikçe heyecanlanıyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  2. Post'u görür görmez, yine birbirinden tatlı şeyler var sanırım içeride diyerek hemen baktım yazına. Evet yine çok güzel şeyler yapıyorsun, ellerine sağlık. :) Bol uğraşlı, iyi tatiller. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin çok teşekkür ederim tatlı yorumun için :)

      Sil
  3. bitmiş hallerini merakla bekliyorum,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak ediyorum, biter bitmez yayınlayacağım :)
      Sevgiler

      Sil
  4. Yaaa bayıldım <3. O kumaşlar o kumaşlar <3<3. Renkleri şahane vintage tarzı olmaları da :). Ayy ben de olsam kıyamam, koy izle :). Çanta metalleri de harika. Diğer yazılarını da projelerini de merakla bekliyorum :). 1960 müziklerini Fransız ben de çok severim, bu şarkıyı da çok seviyorum bu yazıyı kendim yazmış gibi hissettim, çoğu şey benziyor :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tatlı yorumun kalp ben :) Bir an önce bitireyim de yazmaya başlayım :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz... ♥♥♥ Üstelik bunlar küçük işler değil, kocaman terapiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nurdan Hanım, çok teşekkür ederim. Hem de nasıl güzel bir terapi anlatamam...

      Sil
  6. Hem yoğun hem dinlendirici olmak süper iyilik.. Kendinize de okura da. İspanya yazınızı merakla bekliyorum, minik çantaları kendiniz küçük etaminler işleyerek de yapabilirsiniz çok şık olur. Kendim yapamam ama hayal ediyorum. Çiçekli, böcekli güzel bir yaz olsun. O mibik örme karelerden küçükken yapmıştım, aslında zevkli ve kolay belki siz yazınca hatırlar ben de başlarım bir heves. Dinlendirici ve çok güzeller.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etamin fikri benim de aklıma geldi, çok hoş olur gerçekten... İspanya yazısına bir önceki yazıda başladım, ikinci olarak Barselona geliyor, ilginizi çekerse bir önceki yazıya da bakabilirsiniz :) Hepimiz için hayırlı, faydalı bir yaz olur inşallah.. Başlayın başlayın, ben bitirir bitirmez yazıyı hazırlarım..
      Sevgiler

      Sil
  7. Görseller muazzam, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba..
    Ay ay ,ne güzel kumaşlar onlar.Ne güzelde "kırkyama"olur.Aralara düz renk pamuklu kumaş koyup neler neler dikilir. Kaneviçede biliyormuşsun.Ortalarına da kaneviçeden minik minik desenler süper olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz :) Dediğiniz gibi neler neler olur bakalım artık nasıl güzellikler ortaya çıkacak..
      Sevgiler

      Sil
  9. İspanya' da ne güzel malzemeler bulmuşsun,materyal açısından zenginler. Şu minik karoları yapmayı öğrensem ben de ne iyi olacak. :)
    Gennaro Contaldo ve Antonio Carluccio' nun "two greedy italian" programlarını tv de izler bayılırdım. Onlar sayesinde evde çarçabuk makarna yapıp yemiştim hazırladığım pesto sosla. Mutlaka o programları bulup izlemeni öneririm.
    Bu sıcaklarda onbin adıma dikkat aman ha.. :) Güzellikler seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o programı biliyorum, televizyonda arada denk gelip, ağzımın sulana sulana izliyordum :) Gerçekten sıcaktan şu sıralar zor, ama yürümeyi çok seviyorum ne yapayım :)
      Bana dilediğin güzellikleri paylaşmak dileği ile :)

      Sil
  10. Very nice! Thanks for sharing! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  11. Kumaşlar da fotoğraflar da harika görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bakıp bakıp duruyorum ben de :)

      Sil
  12. heeey ne güzel uğraşların vaar senin yaaa :) atmışlardan jane birkin de çok iyi. hardy de tabikide. moonrise kingdom adlı filmi izlesene. orda hardy müziği ile bir dans sahnesi var sahilde :) sara le fountain izleseneee yemek programıı çok güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep, boş durmayım diyorum :) Jane birkin bilmem mi, Hardy'i Moonrise Kingdom sayesinde tanımıştım.. En bayıldığım filmlerden. Bak yemek programını bilmiyorum ona da bakayım :)

      Sil
  13. Çok güzel görünüyorlar dikiş için kursa gittiniz mi ? Bu arada blog keşif etkinliğinde keşfettim bloğunuzu takipteyim bana da beklerim sevgiler :) https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz öncelikle. Tabii ki uğrarım :) Hayır dikiş için kursa gitmedim, evde kendi kendime, kitaplar ve youtube ile öğreniyorum..
      Sevgiler

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.