15 Mart 2018 Perşembe

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 43.44.45.46.47.48.49.50.51.52.53. GÜN VE 6 KONUK


Meydan okumanın 53. gününden herkese merhaba !

Yollarda olduğum için, yazıyı bir türlü derleyemedim. Geçen günlerin karşılığında 11 tane motif birikti, her zaman olduğu gibi nereden bulup yaptığıma dair bilgileri hep paylaşıyorum. İki tane motif benim uydurmam ile oluştu. 

Eğer dilerseniz onların da anlatımını diğer yazıda paylaşabilirim. Kendim uydurdum diyorsam atla deve değil tabii ki, belli sayılarla farklı şekil denemesi yaptım sadece. İnsanlar öyle motifler tasarlıyorlar ki benimkinin lafı bile olmaz. Yine de kendim için şemasını çıkaracağım sizinle de paylaşırım dilerseniz.. 

Bugün 6 konuğum olacak. Lafı fazla uzatmadan motiflere ve konuklara geçeyim diyorum.

43. gün : İsimsiz güzel

44. gün : Göbeği yuvarlak boşluksuz granny ( Benim uydurma motifim)

45. gün : Granny Emily 

46. gün : Papatya göbekli 

47. gün : "Tante Rosa" - bunu da ben uydurdum :)

48. gün : Flower Square

49. gün : Motif pinterestten, renkler teyzemden.

50. gün : İzmir güzeli 

51. gün : Pıtırcık 

52. gün : Circle in square 

53. gün : Flower Square













O zaman konuklarla tanışmanın vakti geldi.


Bugünkü ilk konuğum sevgili Sercan Senay;

Adım Sercan Senay, senayi mutlaka ekliyorum zira hep erkek olarak düsünüyorlar 😂. Bu sıralar ev hanımıyım, minik bir tuhafiye dükkanım vardi aralık sonunda kapattım. En sevdiğim yemek su sıralar mantı gibi 😂 Renk ise mavi. Bir seyleri değistirme gücüm olsaydı insanlari değistirirdim. Sanirim insanlari değistirebilsem hepsine empati yapabilme yeteneği verebilirm tüm dünya cok daha dayanılır
bir hale gelir.Kendimi üç kelime ile anlatmak zor olacak ama bir deniyeyim. Yükseleni akrep olan bir kova burcuyum desem 😉Bu projede beni etkileyen her gün farklı bir motif örme düşüncesi oldu. Zira bu sayede hep örmek istediğim, denemek istediğim bir cok motifi örebileceğim. 
İlginize cok tesekkür ederim, sevgiler





Instagram'daki adı ile Puhuworks
 

Merhabalar adım Fidan Yavuz. Kütüphaneciyim. Yemeklerden dolma renklerden Turkuaz mavisine bayılırım.  Dünyada değiştirmek istediğim şey çok seçemedim ☺️ Beni anlatan 3 kelime Duygusal Esprili ve Dikkatli. Projede beni çeken şey: birlikte hareket etmeyi ve topluluğa karışmayı severim. Her gün yayınlanan motiflerinde görünce dayanamadım geç de olsa katıldım.Sevgiler.


Dilek Sepeti  ismi ile tanıdığım Dilek'te sıra;

Adın nedir, eğer cevaplamak istersen işin?Dilek Özsaraç / Professional house wife 😀En sevdiğin yemek ve renk? Aslında bütün yemekler 🙈 ama illa bir tanesi olacaksa sultani bezelye 😋Renk👉 kırmızı 😍😍Sana bir şeyleri değiştirme gücü verselerdi bu hayatta ilk değiştirmek istediğin ne olurdu ?Zengin ve fakirlerin konumlarını takas ederdim 😌Kendini 3 kelime ile anlatabilir misin?Kararsız, çalışkan, hümanist Ve son olarak bu projede seni etkileyen ne oldu ?Tanımadığım birçok kişiyle aynı amaç için uğraşmak 💃🏻💃🏻
Sevgiler 💕💕


Almanya'dan aramıza katılan Emine

Adın nedir, eğer cevaplamak istersen işin? Emine Özdemir, Almanya’da yaşıyorum , üç yaş altı bebek bakıcısıyım. En sevdiğin yemek ve renk? Yeşil Fasulye , Pembenin tüm tonları. Sana bir şeyleri değiştirme gücü verselerdi bu hayatta ilk değiştirmek istediğin ne olurdu ? Erkekleri daha anlayışlı yapmak isterdim. Kendini 3 kelime ile anlatabilir misin? Küs durmasını sevmeyen , Yolda yaşlı bir teyzeye selam veren ( Benim oturduğum semte çok Türk yok görünce çok seviniyorum) Her olaya pozitif yönden bakan biriyim. Ve son olarak bu projede seni etkileyen ne oldu ? Benden önce Arkadaşlarım katılmıştı , onların hevesine geldim , iyikide katılmışım şen şakrak motif seçip örüyoruz . Bu etkinliği başlattığınız için çok Teşekkürler.




Sevgili Bykuschh'ta sıra; 

Ben İlknur Sütçü, 48 yaşındayım. Uzun bir çalışma döneminden sonra şimdi evdeyim. Hobilerimi işe çevirme projelerim var 😊 Patlıcan ile yapılan her şeye bayılırım ve mor renk favorim... Eğer sihirli güçlerim olsaydı çocukların, kadınların ve hayvanların huzur, rahat içinde ve acısız yaşayabilecekleri bir dünya yaratmak isterdim. Annelik, kahve  ve kitaplar beni anlatan doğru kelimeler... Bu proje bana bir iken bin olmanın ve yoktan varolmanın hazzını tatmak için bir fırsat verecek diye düşünüyorum... Sizlerle birlikte olmak, paylaşmak, tanışmak beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim…



Bugünkü son konuğum Puffyumak

Merhaba ismim Ayşe Kılıç. İşletme ve Sosyal hizmetler mezunuyum ancak çalışmıyorum. 3 yaşında bir kızım var ve onunla vakit geçiriyorum. Zeytinyağlı bütün yemekleri çok seviyorum aslında yemek ayırt etmem 🙂 En sevdiğim renk pembe . Bir şeyleri değiştirme gücüm olsaydı insanların içinde kötülüğe dair ne varsa yok etmek isterdim. Kendimi 3 kelimeyle anlatmam gerekirse yemek ve pasta yapmayı seven, gerçekçi, anaç bir kişiliğe sahibim. Son olarak bu projede bulunmak istememin nedeni örgü konusunda fazlasıyla daldan dala atlıyorum ve bunun sonucunda da bi sürü yarım iş birikiyor 😊bu projeye katılırsam bir battaniyeyi hızlı bir şekilde bitirebilirim diye düşündüm ve elimde tam da bu iş için uygun iplerim vardı ne yapsam diye düşünürken bu projeyi gördüm😉 Bu projeyle birçok yeni ve güzel üretime yol açtığınız için teşekkürler😉
Sevgiler 😍😘




Günler günleri kovalayacak, motifler çoğalacak ve elbet bu yazının devamı gelecek...

Sevgiyle kalın.

6 yorum

  1. Cok guzel bir yazi olmus. Etkinligin parcadi olmak ve sizi tanimis olmak cok guzel. Emeginize saglik sevgiler ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, buraya kadar gelip yorum yaptığın için :)

      Sil
  2. Tembellik moduna geçtim geçiyordum ki çok iyi geldi bu görseller şimdi tığımı ipimi alacağım, yazılar çok keyifli motifler çok renkli süper... ;)

    YanıtlaSil
  3. Tam anlamıyla renklerin şöleni olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ezgi hepsine bayıldım, tamda örmek için modif aradığım şu aralarda çok iyi oldu. Ben de kasnakta nakış yapıyorum şimdi. Sevgiler

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.