14 Mayıs 2018 Pazartesi

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 90.91.92.93.94.95.96.97.98.99.100.101.102. GÜN


113. günden merhaba,

bugün yarın fotoğraf çekerim derken, günler koştura koştura geçip gitmiş. En son motif yazısını hazırladığımdan beri 24 gün geçmiş. Fotoğrafı çekilip, düzenlenmesi gereken 24 motif demek oluyor bu..

Stand için güzel hazırlık yapayım derken canım projemin motiflerinin çekimlerini ihmal etmişim.
Şöyle bir karar verdim, bu 24  motifi bölerek yayınlayacağım, başlığı bile bir satıra sığmaz, yazısı ve fotoğrafları ile bunaltmasın dedim.

102. gün dahil 13 motifi bu yazıda bulabilirsiniz, her zaman olduğu gibi tariflerinin bulunduğu linkleri de ekledim.



90. gün :  İsimsiz 

91. gün :  Shasta Daisy 

92. gün :  Square spesso 

93. gün :  Anemone 

94. gün :  Dally Dahlia

95. gün :  Half square triangle 

96. gün :  pinterestten bir motif 

97. gün :  Split granny square 

98. gün :  four heart petal granny square 

99. gün :  pinterestten motif 

100.gün : Clematis Taiga

101.gün : readagape 

















10 yorum

  1. Ellerine sağlık Ezgicim... Kermes ürünlerini merakla bekliyor, yüreğinden öpüyorum senin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecehan'cım çok teşekkür ederim :) Neler yapıyorum yazısında hepsini yayınlayacağım inşallah :)
      Kocaman öpücükler
      Sevgiler

      Sil
  2. Benim de iplerim gelsin İzmir'de örmeye devam edeceğim. 1 haftalık açığım var. Senin linklerden kopya çekeceğim. Şimdiden söyleyeyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene İzmir havalı motifler geliyor, yap tabii... Motif sıkıntısına düşen olursa bir fikir olsun diye hep yayınlamaya çalışıyorum. Yapması zevkli motifler..
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Ezgicim motiflerin çok güzel, fotoğrafların ayrı güzel, ellerine sağlık birkaçından bende öreceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım yap tabii, çok teşekkür ederim.
      Öpüyorum seni

      Sil
  4. Yarıyı aştınız artık Ezgicim, sonuca varmaya az kaldı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aştık valla Şebnem'cim, çok hızlı gidiyor..Dün yanyana koydum da tablo gibiydi. çok heyecanlıyım, birleştirmek için ama bu yaz birleştirme işini tamamlayamam belki bakalım artık :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel olmuş bunlar.İnstagramda toplu olarak görmüştüm zaten ama böyle ayrıntılı görmek daha iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, instagramda görüp de buraya detyalı bakmaya gelmen beni çok mutlu etti :)
      Sevgilerimle

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.