12 Şubat 2018 Pazartesi

"200 DAYS OF GRANNY SQUARE" 18.19.20.21.22. GÜN VE 8 KONUK


Rengarenk bir motifi bir ağaca asıp fotoğraflarını çekmek nasıl bir mutluluktur tarif edemem. Her gün bambaşka bir motif seçmek, o günkü ruh haline göre renkler bulmak terapi değil de nedir ? Resmen çocuk olmak gibi, boyama kitabını elime alıp benim dağlarım pembe renk olsun diyebilirim, istediğim rengi kullanabilirim. Şimdi boyama kitabı yerine ipler var. Kısacası özgürüm, özgürsünüz.
Mesela 20. gün motifim yamuk yumuk oldu, sebebini bilmiyorum. Sökmedim, öyle çok sevdim onu... Aslında bir motif yaparken kendimize neler katıyoruz neler... 22 günde yeni bir sürü teknik kattım kendime mesela. 200 gün sonunda kim bilir neler öğrenmiş olacağız, değil mi ama ?


Neyse lafı fazla uzatmayım, daha konuklarımı ağırlayacağım.. Benim motifler aşağıda. Her zaman diyorum kopya serbest bu etkinlikte :)
Etkinlik instagramda da devam ediyor, motifine #200daysofgrannysquare yazısını eklemeyi unutma. Ayrıca ben neler yapıyorum diye merak edersen, instagram hesabımdan @ezgissimo meydan okumayı takip edebilirsiniz :)

18. gün : Love Crochet dergisinden sayfa 35

19. gün : adını bilmiyorum 

20. gün : Block Stitch Granny Crochet 

21. gün : Rose Square - Crochet Now dergisi sayfa 65

22. gün : Daisy Square - Crochet Now dergisi sayfa 65 






Evet şimdi sıra konuklarda, işin en eğlenceli kısmı da bu aslında :)


Cansu'nun Motifleri 

Sevgili Cansu, bu projeyi başlattığımda yola benimle ilk çıkanlardan, şöyle tanıtmış kendini;
"Merhaba Ezgi Adım Cansu
Ziraat Teknikerliği ve İşletme okudum.Ama bu iki bölümle alakalı bir işte çalışmıyorum.Bir tekstil firmasında Baskı Kalite ve Güvence sorumlusuyum.Zeytin yağlı taze fasulye en sevdiğim yemektir ama brokoliyi de ayrı severim :)Renklerden yeşil ve mavi apayrı güzeldir benim için.Eğer bir şeyleri değiştirme gücüm olsaydı bunu hayatlarını kazanmak ya da sadece hayatta kalabilmek için yaşadığı yerden göç eden insanlar için kullanırdım.Kimse mecburi olarak ailesinden,kendi coğrafyasından ve kültüründen uzak kalsın istemiyorum bu beni çok üzüyor.Kendimi üç kelime ile anlatırsam;asi,eğlenceli,örgükolik:)
Bu projede beni etkileyen öncelikle senin profilinin bana vermiş olduğu pozitif enerji bu sebeple de ortak bir şeyler yapma fikri hoşuma gitti.Sonrasında ise genellikle her şey hemen olsun bitsin sonuca varayım isterim ama her güne farklı bir  motif bana sabretmeyi ve aynı zamanda yeni model denemeleri yaparak farklı şeyler öğretebilir diye düşünüyorum. #200daysofgrannysquare😍
200 gün  boyunca ve sonunda bu ekipten ne güzellikler çıkacak sabırsızlıkla bekliyorum.Sevgiler."

Damla'nın motifleri

Ben onu instagramda Yeşiltosba olarak tanıdım, daha detaylı ise şöyle yazmış;
Damla, ODTÜ mezunuyum :) En sevdiğim yemeğe karar veremiyorum çok var 🙈 en sevdiğim renk sarı 💛Bir şeyleri değiştirme gücüm olsaydı, İnsanların kalbinden kötülüğü alırdım. Kendimi üç kelime ile anlatsam, 🤔 bu kısım çok zor. Hassas, yardımsever ve neşeli diyebilirim belki biraz da takıntılı 🙈 hep bir battaniye örmek istedim ama bir şekilde üşenip erteledim, bebek örmek öncelikliydi, bir fırsat geçmiş oldu elime böylelikle çok teşekkürler 💛💛💛 

Çiğdem'in motiflerinden biri

Sevgili Çiğdem ise şöyle yazmış;
Merhaba adim Çiğdem; işim Müşteri hizmetleri; en sevdiğim yemek=tavuklu pilav; sevdiğim renk=kirmizi (aslinda bütün renkleri seviyorum); değiştirmek istediğim ilk iş=tüm çocuklarin mutlu olduğu bir dünya; Çiğdem=iyimser, hayati seven, deli dolu; bu harika Projede beni etkileyen:@smilenaworld "meydan okumaya devam" iyi akşamlar sevgiyle kalin.

Selin'in motifleri

Sevgili Selin'i tanıyalım şimdi; Merhaba Selin ben ☘En sevdiğim yemek kesinlikle karnıbahar 😋 Uçsuz bucaksız maviliklere ulaşan yeşilliklere bırakın beni ☄ o yüzdendir ki mavi ve yeşili çok severim ☁️ Birşeyleri değiştirmeye  gücüm yetseydi bu kesinlikle yoksulluk olurdu ⚘Dürüst, sevimli ve azimli tam olarak böyle evet evet kesinlikle 👑 Bu projeye benide kattığın için çok tesekkür ederim Ezgi 🍃🌸🍃 Birçok kişi ile ortak bir projede olmak mutluluk verici benim için 😊 en güzeli heyecanımız ortak 🌟

Zeynep'in motifleri
Zeynep şöyle anlatmış kendini;
Merhaba ben Zeynep, 31 yaşındayım Malatyalıyım ve Malatya da otururuyorum bilgisayar öğretmeniyim fakat çalışmıyorum evhanımıyım en sevdiğim renk uçuk pembe ve gri eğer bi gücüm olsaydı ve değiştirebilseydim kötülük içeren herseyi iyiye çevirirdim son olarak etkinliğe katılma sebebim eğlenceli olabileceğini düşündüm diğer türlü bu kadar renkli bir battaniyem olmazdı.

Dilek'in motifleri
İsmim DilekÜniversitede memurum.
Sevdiğim renk sarı, açık sarı tonları
yemeklerden et yemekleri tercihimdir.
İnsanları değiştirmek isterdim, bencil insanları sevmiyorum.
Az konuşan, sakin aynı zamanda inatçı biriyim.
Alzheimer hastam, iki tane de ergenim var:)
Güzel ve mutlu anları düşünmek adına bu projede bende varım dedim.


 Gurce'nin motiflerinden

Instagram'da onu Gurce olarak tanıdım, şimdi daha detaylı onun kelimeleri ile tanıyalım; 
Emekliyim,sizler belki de benim çocuklarımla yaşıtsınız.Ama üretmenin yaşı yoktur değilmi. En sevdiğim renk denizin tüm tonları.Yemek ise kısır ve balık. Elime bir güç geçse dünyadaki tüm çocukları ve hayvanları koruyacak ,mutlu edecek bir dünya yaratırdım onlara.Bana gelince canı tez,meraklı ve boş oturmayı sevmeyen biriyim.Bu projeyi sevgili (@smilenaworld) ün sayfasında görünce çok hoşuma gitti.Rutinleri hiç sevmiyorum.Beni heyecanlandıran hergün farklı bir motif ve farklı bir

 renk oluşu  ,hiç tanımadığımız  ama ortak zevkleri örgü olan kişilerle böyle bir projede buluşmak,bunun için size çok teşekkür ediyorum.Belki günün birinde bu battaniyeler ihtiyacı olan birilerini sarmalar.Sevgiyle Kalın


İlkay'ın motifleri
Bugün son olarak İlkay'ı tanıyoruz;
ev hanımıyım,en sevdiğim yemek zeytinyağlı pırasa:)renkler arasında hiç ayrım yapamam hepsini severim,hele canlı renklere bayılırım..bir şeyleri değiştirme gücüm olsaydı çok klişe olacak ama insanlaırn birbirine güzel bakıp hiç kötü düşünmemesini herkesin birbirine iyi davranmasını sağlardım:)öğrenmeyi,gezmeyi,gülmeyi seven bir insanım..bu projenin beni etkileyen ilk yönü beğendiğim bütün motifleri yapacak olmaktı:)tabii başka arkadaşlar edinmekte ikinci sevdiğim yön..mesela bu proje olmasaydı belki de seni hiç tanımazdım..


Tabii ki devamı gelecek...
Sevgiyle kalın.



18 yorum

  1. Dallar çiçek açmış sanki. Her birinizin emeklerine sağlık.:) Motifleri gördükçe mutlu oluyorum rengarenkler çünkü.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı çok sevmezdim ama bu kış benim motifler renklendirdi ağaçları :) Çok teşekkürler

      Sil
  2. Ay ne kadar güzel❤
    Katılamadım ve üzgünüm ancak gerçekten yapamazdım.
    Herkesin ellerine sağlık sevgiyle takipteyim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım benim gönüller bir olsun :) Takip ederek desteğin yeter
      Öpüyorum çok :)

      Sil
  3. Ezgicim motiflerin ve fotoğrafladığın konseptin yine şahane, tanıtım yazılarında öyle katılan herkese kolay gelsin.. Dalga dalga motif etkisi... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kesinlikle dalga dalga yayılıyor ama mutluluk saçıyor sanki :)

      Sil
  4. Ay ne güzel oldu yahu! Katılamadığım harika çelınc :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olurdu ama katılsan... İzmir'de olsam ben öğretirdim, birlikte yapardık motifleri :)

      Sil
  5. tam seyirlik olmuş hepsi:)))

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflarınıza bayıldım. Yazınız, örgülerinizde öyle. Ellerinize sağlık..V😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin de yorum yapan ellerinize sağlık :)

      Sil
  7. Çok çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Benim de öyle 2 tane yamuk olan motifim var. Aman dedim onlarda öyle kalsın. düzenin içindeki düzensizliği belli eden motifler olarak projede yerlerini alsınlar :)
    Farklı motifler denemek istiyorum lakin kalın bir ip serisi ile başladığım için bazı motiflerde istediğim sonuçları alamıyorum. Biraz daha ince olmalıymış ipim. Tek üzüntüm şu an için o. Onun dışında her gün itina ile motiflerimi yapmaya devam ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de onlar da öyle güzel oluyor :) Hımm ip farkını anlıyorum, benim iplerim de birbirinden farklı ama 2.5 numara tığ kullanılabilecek ipler seçtim hep..
      Kolay gelsin :)

      Sil
  9. Dediğim gibi resmen bir masal kitabı sayfası gibi oldu bu proje sayesinde her yer :) Nasıl içim kıpır-kıpır oluyor baktıkça. Ve sen ne güzel topluyorsun hepsini bir araya. Seneler sonra bile dönüp okuduğumuzda bu seriyi ne keyif alacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle seneler sonra güzel bir anı olacak bence :) Ama senin desteğinle bu kadar büyüdü unutma :) sen beni tanıtmasan böyle olmazdı

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.