20 Aralık 2017 Çarşamba

BU TAKVİMLERİ GÖRMENİZ LAZIM HEM DE ÜCRETSİZ / FREE PRINTABLE 2018 CALENDAR




2018'e sayılı günler kaldı. Dilekler, kartlar, konserler, hediyeler, yeni umutlar, ne pişirsem düşünceleri derken günler günleri kovalıyor. Sizler nasılsınız?

Severek takip ettiğim bloglardan  The Cottage Market şahane 2018 takvimleri tasarlamış. Hele şu yukarda gördüğünüz Star Wars takvimi beni benden aldı.
Çizdiği karakterler çok cici olmuş, Star Wars'tan fazlası da var. Stranger Things, Game of Thrones ve daha bir çoğu..
Bloga kondurayım dedim, eğer baskı almak isterseniz takvimlerin üstüne tıkladığınızda sizi ücretsiz indirebileceğiniz siteye yönlendirecek :)

Bu arada yeni yıl çekilişim hala devam ediyor. Ben de takvim hediye ediyorum ama ek olarak
ezgissimo broş da var.. Hala katılmadıysan buraya tıkla ve katıl :)

Şimdilerde iki tatlı arkadaşımın da blogunda çekiliş var. Ben ikisine de katıldım, yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum :)

Canım Öneri Makinesi 'nin yeni yıl çekilişi için buraya,
Canım Derya'nın çekilişi için de buraya bir tık yeter !!!

Haydi şansımız bol olsun!!

Şarkı da benden olsun


Crazy - Gnarls Barkley (Space Jazz Cover) ft. Hannah Gill & Casey Abrams















31 yorum

  1. Önceki açıklaman için çok teşekkürler tatlım benim :). Bir ara baskı merkezi bulup deneyeceğim :).

    Duyurduğun için de çok teşekkürler <3<3<3

    Ben de senin gibi ilk Star Wars takvimini en çok sevdim :). Yeni yıl sana bol bol mutluluk, huzur getirsin, tüm hayallerin gerçek olsun, 2018 dolu dolu geçsin. Çok sev ve sevil canım benim, harikasın <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tatlım benim :)

      Rica ederim, benimki çekildi bitti bakalım seninkini kim kazanacak :)
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ❤️

      Sil
  2. Ezgicim takvimler gerçekten çok güzeller, çekilişimide duyurmuşsun çok düşüncelisin çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  3. Game of thrones olan çoook tatlı gerçekten 😍❤

    YanıtlaSil
  4. Gaöe of Thrones ve Stranger Things'e bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin her yerine bu takvimlerden asasım var :)

      Sil
  5. Ayy hepsi birbirinden güzel. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Böyle tatlı şeylere dayanamıyorum ben Ezgi ya❤

    YanıtlaSil
  7. Eski ve yeni nesil Star Wars takvimleri ile Game of Thrones olanını hemen indirdim :) Çok hoşuma gitti, takvimler, çok teşekkürler paylaştığınız için :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlılar canımm :) Özellikle game of thrones :)

    YanıtlaSil
  9. Star Wars'un eski kadrolusu da yeni kadrolusu da çok güzel olmuş. Özellikle onları çok beğendim :-)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.